NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Pulsen vises ikke i træningsappen

Når hovedtelefonerne er sluttet til din mobilenhed, kan du se din puls i de fleste populære træningsapps. Hvis din puls ikke vises i træningsappen, kan du prøve følgende:

  • Sørg for, at dine Bose SoundSport Pulse hovedtelefoner er valgt i Bluetooth-listen på din mobilenhed
  • Sørg for, at venstre in-ear-hovedtelefon sidder sikkert på plads i øret. Det kan være, du skal prøve en anden størrelse StayHear+ Pulse øreprop
  • I træningsappens indstillinger skal du kigge efter en menu, der hedder "Devices", "Hardware" eller "Heart Rate Monitor". Vælg "Search for sensor" eller "Auto-connect"
  • I nogle træningsapps skal du vælge "Start workout" for at kunne se din puls
  • Luk og genstart træningsappen
  • Sluk hovedtelefonerne, og tænd dem igen
  • Slå Bluetooth-funktionen fra og derefter til på din mobilenhed
  • Få hjælp i hjælpemenuen i din træningsapp, hvis du vil tilslutte en pulsmåler

Bemærk:  Nogle træningsapps skal man abonnere på for at kunne se de detaljerede pulsdata.