Når hovedtelefonerne er sluttet til din mobilenhed, kan du se din puls i de fleste populære træningsapps. Hvis din puls ikke vises i træningsappen, kan du prøve følgende:
Pulsen vises ikke i træningsappen
Gælder for:
- Sørg for, at dine Bose SoundSport Pulse hovedtelefoner er valgt i Bluetooth-listen på din mobilenhed
- Sørg for, at venstre in-ear-hovedtelefon sidder sikkert på plads i øret. Det kan være, du skal prøve en anden størrelse StayHear+ Pulse øreprop
- I træningsappens indstillinger skal du kigge efter en menu, der hedder "Devices", "Hardware" eller "Heart Rate Monitor". Vælg "Search for sensor" eller "Auto-connect"
- I nogle træningsapps skal du vælge "Start workout" for at kunne se din puls
- Luk og genstart træningsappen
- Sluk hovedtelefonerne, og tænd dem igen
- Slå Bluetooth-funktionen fra og derefter til på din mobilenhed
- Få hjælp i hjælpemenuen i din træningsapp, hvis du vil tilslutte en pulsmåler
Bemærk: Nogle træningsapps skal man abonnere på for at kunne se de detaljerede pulsdata.