Gratis levering og gratis returnering
 

Pulsen vises ikke i træningsappen

Når hovedtelefonerne er sluttet til din mobilenhed, kan du se din puls i de fleste populære træningsapps. Hvis din puls ikke vises i træningsappen, kan du prøve følgende:

  • Sørg for, at dine Bose SoundSport Pulse hovedtelefoner er valgt i Bluetooth-listen på din mobilenhed
  • Sørg for, at venstre in-ear-hovedtelefon sidder sikkert på plads i øret. Det kan være, du skal prøve en anden størrelse StayHear+ Pulse øreprop
  • I træningsappens indstillinger skal du kigge efter en menu, der hedder "Devices", "Hardware" eller "Heart Rate Monitor". Vælg "Search for sensor" eller "Auto-connect"
  • I nogle træningsapps skal du vælge "Start workout" for at kunne se din puls
  • Luk og genstart træningsappen
  • Sluk hovedtelefonerne, og tænd dem igen
  • Slå Bluetooth-funktionen fra og derefter til på din mobilenhed
  • Få hjælp i hjælpemenuen i din træningsapp, hvis du vil tilslutte en pulsmåler

Bemærk:  Nogle træningsapps skal man abonnere på for at kunne se de detaljerede pulsdata.

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback