Hovedtelefonerne kan ikke parres med din enhed under opladning. Hvis dine hovedtelefoner ikke lader og stadig ikke opretter forbindelse til din enhed, kan du prøve følgende:
Sluk og tænd for hovedtelefonerne: Sluk hovedtelefonerne i 2 sekunder. Tænd derefter for dem, og prøv at oprette forbindelse igen
Nulstil dine hovedtelefoner:
- Sluk hovedtelefonerne, og vent i 30 sekunder
- Slut hovedtelefonerne til en USB-strømforsyning via et USB-kabel, og vent i 5 sekunder. (Strømforsyningen skal tilsluttes en fungerende stikkontakt)
- Tag USB-kablet ud af hovedtelefonerne, og vent 1 minut
- Tænd for hovedtelefonerne, og test, om de fungerer korrekt
Ryd hovedtelefonparringslisten:'
- Tænd hovedtelefonerne
- Skub og hold tænd/sluk-knappen mod Bluetooth-ikonet i 10 sekunder, indtil du hører "Liste over Bluetooth-enheder ryddet."
- Fjern dine hovedtelefoner fra din enheds Bluetooth-liste. Dette gøres typisk ved at vælge dine hovedtelefoner i enhedens Indstillinger > Bluetooth-liste og vælge "glem" eller "fjern"
- Dine hovedtelefoner er nu "klar til parring" med din enhed. Gå til din enheds Bluetooth-indstillinger, og vælg dine hovedtelefoner som en ny enhed
Bemærk: Du kan også rydde parringslisten i Bose Connect-appen ved at klikke på Bluetooth-ikonet > Rediger og trykke på "X" ved siden af dine enheder.
Når du forsøger at oprette forbindelse, skal du muligvis vælge dine hovedtelefoner på din enheds Bluetooth-liste. Enhederne vil typisk forsøge at oprette forbindelse til den senest tilsluttede enhed først og derefter gå til den næste enhed på listen med få minutters mellemrum. Dine hovedtelefoner kan være længere nede på listen
Slå Bluetooth fra og derefter til igen
Slå flyfunktion til og derefter fra igen
Genstart din enhed
"Glem" eller "fjern" dine hovedtelefoner fra din enheds Bluetooth-liste, og opret derefter forbindelse igen
Hvis du opretter forbindelse til en Windows-computer, vil du muligvis se to forskellige ikoner på enhedsparringslisten (et enhedsikon og et hovedtelefonikon). Sørg for at vælge hovedtelefonikonet