Hovedtelefonerne kan ikke parres med din enhed under opladning. Hvis dine hovedtelefoner ikke lader og stadig ikke opretter forbindelse til din enhed, kan du prøve følgende:
Gælder for:
Sluk og tænd for hovedtelefonerne: Sluk hovedtelefonerne i 2 sekunder. Tænd derefter for dem, og prøv at oprette forbindelse igen
Nulstil dine hovedtelefoner:
- Fjern alle kabler fra hovedtelefonerne
- Tilslut USB-kablets ene ende til en USB-A-vægoplader eller en computer, som er tændt
- Tryk på tænd/sluk-/Bluetooth-knappen, og hold den nede, mens du tilslutter den lille ende af USB-kablet til USB-C-porten på den højre ørekop
- Slip tænd/sluk-/Bluetooth-knappen, når Bluetooth-lampen blinker blåt
Ryd hovedtelefonens parringsliste:
- Tænd hovedtelefonerne
- Tryk på tænd/sluk-/Bluetooth-knappen, og hold den nede i 10 sekunder, indtil du hører "Bluetooth device list cleared” (Liste over Bluetooth-enheder ryddet).
- Fjern dine hovedtelefoner fra din enheds Bluetooth-liste. Det kan du gøre i Bose Music-appen ved at trykke på Indstillinger > Bluetooth-forbindelser > Rediger. Tryk derefter på "X" ud for det enhedsnavn, du gerne vil fjerne
- Dine hovedtelefoner er nu "klar til parring" med din enhed. Tryk på "Tilslut ny" i Bose Music-appen
Når du forsøger at oprette forbindelse, skal du muligvis vælge dine hovedtelefoner på din enheds Bluetooth-liste. Enhederne vil typisk forsøge at oprette forbindelse til den senest tilsluttede enhed først og derefter gå til den næste enhed på listen med få minutters mellemrum. Dine hovedtelefoner kan være længere nede på listen
Slå Bluetooth fra og derefter til igen
Slå flyfunktion til og derefter fra igen
Genstart din enhed
"Glem" eller "fjern" dine hovedtelefoner fra din enheds Bluetooth-liste, og opret derefter forbindelse igen
Hvis du opretter forbindelse til en Windows-computer, vil du muligvis se to forskellige ikoner på enhedsparringslisten (et enhedsikon og et hovedtelefonikon). Sørg for at vælge hovedtelefonikonet