90-dages risikofri, gratis prøveperiode, 2 års garanti og gratis standardlevering på ordrer over 345 dkk

Google Assistent virker ikke

Sørg for, at du har Google Assistent-appen installeret på din enhed. De fleste Android-enheder har den allerede installeret, men på iOS-enheder skal den installeres manuelt. Hvis det er nødvendigt, kan du downloade Google Alexa-appen fra Google Play eller App Store. Når du slutter dine hovedtelefoner til din enhed, bør du få en meddelelse om at konfigurere Google Assistent. Følg vejledningen for at tilføje dine hovedtelefoner til din Google Assistent.

Bemærk: Google Assistent er ikke tilgængelig på alle sprog og i alle lande.

Hvis tryk på stemmeassistentknappen ikke aktiverer Google Assistent korrekt, er her et par ting, du kan prøve:

Sørg for, at stemmeassistentknappen er indstillet til Google Assistent. I Bose Music-appen skal du vælge Indstillinger > Stemmeassistent > Google Assistent. Du skal muligvis også trykke på "Konfiguration og indstillinger" for at afslutte konfigurationen af dine hovedtelefoner med Google Assistent-appen

Genstart din enhed

Tilslut din mobilenhed til Wi-Fi®

Afbryd Bluetooth®-forbindelse, og forbind igen

Ryd Bluetooth-enhedslisten fra dine hovedtelefoner ved at holde tænd/sluk-/Bluetooth-knappen nede i 10 sekunder. Du skal høre "Enhedslisten ryddet" fra hovedtelefonerne. På din enhed skal du gå til Bluetooth-indstillingerne og fjerne hovedtelefonerne. Tilslut hovedtelefonerne til din enhed igen

Du kan få yderligere hjælp til din Google Assistent på: https://support.google.com/headphones

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback