KAN AFSENDES OM 1-2 HVERDAGE MED 90 DAGES RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING FOR ORDRER TIL KR 345 ELLER MERE

Dine Frames oplades ikke

Sørg for, at benene på opladningskablet er placeret korrekt i opladningsporten på dine Frames og sidder fast ved hjælp af magnetisme

Tilslutning af ladekabel til opladningsport

Kontroller, at begge ender af opladningskablet er tilsluttet korrekt

Hvis dine Frames har været udsat for høje eller lave temperaturer, skal du lade dem få stuetemperatur og derefter forsøge at oplade igen

Prøv en anden USB-vægoplader eller computer

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback