Prøv disse trin:
Gælder for:
Sørg for, at din højttaler er synlig. Tryk på Bluetooth -knappen, indtil højttalerens Bluetooth-indikator blinker blåt
Sørg for, at Bluetoother slået til på din enhed. Det kan du typisk gøre i enhedens indstillingsmenu
Åbn enhedens Bluetooth-indstillingsmenu, og kontroller, at "Bose SoundLink" er valgt som den parrede enhed. Hvis du ikke kan se SoundLink-højttaleren på din enhed, skal du vælge "Søg" eller "Scan" i enhedens Bluetooth-menu
Prøv at flytte enheden nærmere højttaleren. Bluetooth-rækkevidden er ca. 9 meter. Rækkevidden begrænses, hvis der opstår interferens, f.eks. pga. vægge eller flere Bluetooth-enheder i samme område
Hvis det er muligt, skal du slukke alle andre Bluetooth-enheder i nærheden eller deaktivere deres Bluetooth-funktionalitet
Kontroller, at din Bluetooth-enhed understøtter A2DP-profilen (Bluetooth-stereo) til afspilning af musik. Hvis du ikke er sikker, kan du tjekke enhedens brugervejledning
Ved tilslutning til en computer skal du sørge for at vælge SoundLink-højttaleren som lydudgangsenhed i computerens lydindstillingsmenu (yderligere oplysninger kan findes hos computerproducenten). Du skal muligvis afspille en sang eller lukke og genåbne musikappen for at afslutte tilslutningen
Nulstil den enhed, du forsøger at parre. Det kan typisk gøres ved at genstarte den eller tage batteriet og/eller netledningen ud i et minut
Reset the speaker by turning it on and then holding the power button for 10 seconds until it turns off.
En fabriksnulstilling rydder indstillingerne for parrede mobilenheder og sprog fra højttaleren, så de oprindelige fabriksindstillinger igen er gældende. Når højttaleren er nulstillet, skal du tænde den og prøve at parre enheden igen
Søg efter og installer eventuelle softwareopdateringer til din SoundLink-højttaler på global.Bose.com/support
Prøv at parre med en anden enhed. Hvis den anden enhed fungerer, kan der være et problem med den første enhed