Prøv følgende trin for at løse problemet:
Gælder for:
sørg for, at bluetooth er slået til eller aktiveret på enheden
Sørg for at vælge "Bose Color SoundLink" på listen over parrede enheder, og at forbindelsen er bekræftet af din enhed
din bluetooth-enhed kan være uden for rækkevidde. prøv at flytte den nærmere højttaleren
hvis det er muligt, skal du slukke alle andre bluetooth-enheder i nærheden eller deaktivere deres bluetooth-funktionalitet
sørg for, at din bluetooth-enhed understøtter a2dp-profilen (bluetooth-stereo)
Når du opretter forbindelse til en pc eller Mac-computer, skal du sørge for at vælge Bose® SoundLink® Color-højttaleren som lydudgangsenhed i enhedens lydindstillingsmenu. Du skal muligvis afspille et musiknummer for at afslutte forbindelsen (yderligere oplysninger kan findes hos enhedsproducenten)
Prøv at nulstille din højttaler. Se Gendannelse af systemets fabriksindstillinger for yderligere oplysninger
søg efter opdateret software til din bluetooth-enhed, eller besøg owners.bose.com for at søge efter opdateringer til bose® soundlink® color-højttaleren