Hvis du har problemer med at parre din Bluetooth-enhed med din SoundLink-højttaler via NFC (Near Field Communication), kan du prøve følgende:
Kontroller, at din Bluetooth-enhed understøtter NFC. Se brugervejledningen til din enhed for at få flere oplysninger
Bemærk: Apple-smartphones anvender NFC til Apple Pay, men understøtter muligvis ikke parring af Bluetooth-enheder via NFC
Gå ind i din enheds indstillingsmenu, og sørg for, at både Bluetooth og NFC er slået til
Tryk NFC-berøringspunktet på Bluetooth-enheden mod midten øverst på din SoundLink-højttaler. Enheden beder dig muligvis om at acceptere parring
Bemærk: Du skal muligvis trykke forskellige områder af Bluetooth-enheden mod din SoundLink-højttaler for at finde enhedens NFC-berøringspunkt. Placeringen af berøringspunktet varierer alt efter enhed, men det er typisk placeret bag på smartphones.
Nulstil den enhed, du forsøger at parre. Det kan typisk gøres ved at genstarte den eller tage batteriet og/eller netledningen ud i et minut
Nulstil højttaleren ved at tænde den og holde tænd/sluk-knappen nede i 10 sekunder, indtil den slukker
En fabriksnulstilling rydder indstillingerne for parrede mobilenheder og sprog fra højttaleren, så de oprindelige fabriksindstillinger igen er gældende. Når højttaleren er nulstillet, skal du tænde den og prøve at parre enheden igen.
Prøv at parre en anden NFC-kompatibel enhed. Hvis den anden enhed fungerer, kan der være et problem med den første enhed