KAN AFSENDES OM 1-2 HVERDAGE MED 90 DAGES RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING FOR ORDRER TIL KR 345 ELLER MERE

Kan ikke tilslutte Bluetooth®-enhed

Gælder for:

Hvis du ikke kan tilslutte en Bluetooth-enhed (f.eks. en mobiltelefon eller tablet) til dit Bose-produkt, kan du prøve følgende:

  • Sluk for Bluetooth på din enhed, og tænd derefter for det igen
  • Prøv at slette dit Bose-produkt fra Bluetooth-listen på din enhed, og opret forbindelse igen
  • Tænd/sluk eller genstart enheden
  • Flyt enheden tættere til hovedtelefonerne og væk fra enhver form for interferens eller forhindringer
  • Prøv at parre dine hovedtelefoner med en anden enhed
  • Ryd hovedtelefonernes parringliste ved at følge disse trin:

Sluk hovedtelefonerne

Tryk på tænd/sluk-/Bluetooth-knappen, og hold den nede i 10 sekunder, indtil du hører "Liste over Bluetooth-enheder ryddet"

Slet dit Bose-produkt fra Bluetooth-listen på din enhed, og opret forbindelse igen

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback