Hvis du ikke kan tilslutte en Bluetooth-enhed (f.eks. en mobiltelefon eller tablet) til dit Bose-produkt, kan du prøve følgende:
Kan ikke tilslutte Bluetooth®-enhed
Gælder for:
- QuietControl 30 trådløse hovedtelefoner
- Høretelefoner
- Sluk for Bluetooth på din enhed, og tænd derefter for det igen
- Prøv at slette dit Bose-produkt fra Bluetooth-listen på din enhed, og opret forbindelse igen
- Tænd/sluk eller genstart enheden
- Flyt enheden tættere til hovedtelefonerne og væk fra enhver form for interferens eller forhindringer
- Prøv at parre dine hovedtelefoner med en anden enhed
- Ryd hovedtelefonernes parringliste ved at følge disse trin:
Sluk hovedtelefonerne
Tryk på tænd/sluk-/Bluetooth-knappen, og hold den nede i 10 sekunder, indtil du hører "Liste over Bluetooth-enheder ryddet"
Slet dit Bose-produkt fra Bluetooth-listen på din enhed, og opret forbindelse igen