NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Kan ikke tilslutte Bluetooth®-enhed

Gælder for:

Hvis du ikke kan tilslutte en Bluetooth-enhed (f.eks. en mobiltelefon eller tablet) til dit Bose-produkt, kan du prøve følgende:

  • Sluk for Bluetooth på din enhed, og tænd derefter for det igen
  • Prøv at slette dit Bose-produkt fra Bluetooth-listen på din enhed, og opret forbindelse igen
  • Tænd/sluk eller genstart enheden
  • Flyt enheden tættere til hovedtelefonerne og væk fra enhver form for interferens eller forhindringer
  • Prøv at parre dine hovedtelefoner med en anden enhed
  • Ryd hovedtelefonernes parringliste ved at følge disse trin:

Sluk hovedtelefonerne

Tryk på tænd/sluk-/Bluetooth-knappen, og hold den nede i 10 sekunder, indtil du hører "Liste over Bluetooth-enheder ryddet"

Slet dit Bose-produkt fra Bluetooth-listen på din enhed, og opret forbindelse igen