NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Der kan ikke oprettes forbindelse til et Wi-Fi®-netværk

Hvis dit Bose-produkt ikke kan oprette forbindelse til dit trådløse netværk, kan du prøve følgende:

Sørg for, at systemet er inden for rækkevidde af den trådløse router

Genstart din mobile enhed, og genåbn Bose Music-appen

Nulstil højttaleren ved at trykke og holde Afspil/pause-knappen nede i ti sekunder

Hvis du har været tilsluttet tidligere, men siden har ændret dit netværksnavn, adgangskode eller sikkerhedstype, skal du prøve den alternative konfigurationsmetode for at opdatere højttalerens netværksindstillinger

Hvis du bruger et mobilt hotspot, kan kompatibiliteten variere. Selvom visse hotspots kan fungere, anbefales det ikke at bruge dem, da der kan forekomme ingen, begrænset eller ustadig funktionalitet

Hvis det er muligt, skal du slutte nogle af dine andre trådløse enheder (dvs. Blu-ray-afspiller eller spilsystem) til netværket via et Ethernet-kabel. Det vil øge det trådløse netværks båndbredde, hvilket kan forbedre ydeevnen af trådløse enheder på netværket

Hvis dit system er konfigureret til at fungere med mere end ét Wi-Fi-netværk, kan det tage op til to minutter at oprette forbindelse, da systemet forsøger at oprette forbindelse til det senest anvendte netværk af de fire, der er gemt i hukommelsen

Drej eller sæt din router et andet sted og/eller tæt på den elektronik, der måske er årsag til interferens (dvs. tæt på trådløse routere, trådløse telefoner, mikroovne, babyalarmer eller lignende apparater)

Log på routeren, og prøv forslagene herunder. Hvis du foretager ændringer, skal du genstarte routeren, når du er færdig, ved at tage netledningen ud af stikkontakten i 30 sekunder.

  • Søg efter og installér alle tilgængelige opdateringer
  • Sørg for, at en "Enterprise" ikke er valgt som routerens sikkerhedstype. Prøv i stedet "WPA/WPA2"
  • Øg antallet af tilladte enheder, der kan forbindes til routeren, hvis det er sat for lavt
  • Hvis routerens firewall er slået til, skal du slå den fra midlertidigt for at finde ud af, om firewallens indstillinger er problemet
  • Prøv at skifte den kanal, som routeren sender på 

Gendan din Bose-højttaler til fabriksindstillingerne ved at trykke og holde knapperne Bluetooth og Lydstyrke op nede i ti sekunder. Når højttaleren er genstartet, skal du åbne Bose Music-appen og prøve at konfigurere den igen