KAN AFSENDES OM 1-2 HVERDAGE MED 90 DAGES RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING FOR ORDRER TIL KR 345 ELLER MERE

Bose-systemnavnet vises ikke på AirPlay-enhedslisten

Hvis du både har AirPlay 1- og AirPlay 2-højttalere, skal du bemærke følgende, når du afspiller fra en iOS-enhed:

  • iOS-enheder kan ikke streame til både AirPlay 1- og AirPlay 2-højttalere samtidigt
  • Du kan enten streame til én AirPlay 1-kompatibel højttaler, eller du kan streame til en eller flere AirPlay 2-kompatible højttalere

Sørg for, at både AirPlay-enheden og SoundTouch-systemet er tilsluttet det samme netværk. De kan ikke arbejde sammen på forskellige netværk. (Bemærk: Et gæstenetværk betragtes som et andet netværk, selvom det transmitteres af den samme router eller det samme adgangspunkt)

Sørg for, at VPN, fjernskrivebord eller anden virtuel software ikke er i brug

Kontroller, at både AirPlay-enheden og SoundTouch-systemet er inden for den trådløse routers rækkevidde. SoundTouch-systemets Wi-Fi®-indikator gløder helt hvidt ved en vellykket netværksforbindelse. Hvis systemet eller AirPlay-enheden ikke er tilsluttet eller har dårlig forbindelse til netværket, skal du flytte den tættere på routeren (Bemærk: Afstanden mellem systemet og enheden er ikke vigtig. De skal begge være inden for routerens rækkevidde)

Kontrollér, at datoen på AirPlay-enheden er indstillet korrekt

På AirPlay-enheden skal du afslutte musik-appen og/eller iTunes, vente 10 sekunder og derefter åbne appen igen og prøve igen

Slå Wi-Fi fra og til igen på AirPlay-enheden

Genstart AirPlay-enheden ved at slukke den og tænde den igen

Genstart din router ved at frakoble strømmen i 30 sekunder

Nulstil dit SoundTouch-system ved at frakoble strømmen i 30 sekunder. På SoundTouch Portable-systemer skal du holde AUX-knappen nede i ca. 15 sekunder, indtil skærmen slukkes

Var disse oplysninger nyttige?

Great, thanks for the feedback. Please feel free to share additional comments below.
Vi er kede af, at denne side ikke levede op til dine forventninger. Fortæl os om din oplevelse, og/eller hvad vi kan gøre bedre.
Send
Tak, vi sætter pris på din feedback