Hvis du både har AirPlay 1- og AirPlay 2-højttalere, skal du bemærke følgende, når du afspiller fra en iOS-enhed:
Gælder for:
- Bose Home Speaker 300
- Bose Smart Speaker 500
- Bose Home Speaker 450
- Bose Portable Smart Speaker
- Bose Soundbar 500
- Bose Soundbar 500
- Bose Smart Soundbar 700
- iOS-enheder kan ikke streame til både AirPlay 1- og AirPlay 2-højttalere samtidigt
- Du kan enten streame til én AirPlay 1-kompatibel højttaler, eller du kan streame til en eller flere AirPlay 2-kompatible højttalere
Sørg for, at både AirPlay-enheden og SoundTouch-systemet er tilsluttet det samme netværk. De kan ikke arbejde sammen på forskellige netværk. (Bemærk: Et gæstenetværk betragtes som et andet netværk, selvom det transmitteres af den samme router eller det samme adgangspunkt)
Sørg for, at VPN, fjernskrivebord eller anden virtuel software ikke er i brug
Kontroller, at både AirPlay-enheden og SoundTouch-systemet er inden for den trådløse routers rækkevidde. SoundTouch-systemets Wi-Fi®-indikator gløder helt hvidt ved en vellykket netværksforbindelse. Hvis systemet eller AirPlay-enheden ikke er tilsluttet eller har dårlig forbindelse til netværket, skal du flytte den tættere på routeren (Bemærk: Afstanden mellem systemet og enheden er ikke vigtig. De skal begge være inden for routerens rækkevidde)
Kontrollér, at datoen på AirPlay-enheden er indstillet korrekt
På AirPlay-enheden skal du afslutte musik-appen og/eller iTunes, vente 10 sekunder og derefter åbne appen igen og prøve igen
Slå Wi-Fi fra og til igen på AirPlay-enheden
Genstart AirPlay-enheden ved at slukke den og tænde den igen
Genstart din router ved at frakoble strømmen i 30 sekunder
Nulstil dit SoundTouch-system ved at frakoble strømmen i 30 sekunder. På SoundTouch Portable-systemer skal du holde AUX-knappen nede i ca. 15 sekunder, indtil skærmen slukkes