NYE PRODUKTER ER LANDET! TJEK DEM UD.
Butikker Indkøbsvogn

Fejlfinding af batteri

Mit batteri lader til at aflade for hurtigt.

før du starter en fejlfinding, skal du sørge for, at softwaren i dit headset er opdateret. klik her for at besøge opdateringssiden for bose® bluetooth® headset.

for de fleste tilsluttede enheder sikrer batteriet ca. 3,5 til 4,5 timers tale eller lydstreaming eller 100 timers standbytid, når batteriet er fuldt opladet (grønt lys lyser konstant, når strømmen er tilsluttet). men mange programmer og funktioner i moderne smartphones genererer toner og lyde, der gør dig opmærksom på aktiviteter på enheden. når sådanne lyde og toner spilles gennem dit headset, kan batteriets ydelse blive forringet. almindelige telefonlyde og -meddelelser kan være:

  • Lyd ved låsning og oplåsning
  • Tastaturklik
  • Alarmlyde for tekst- og e-mails
  • Alarmlyde for sociale medier (Facebook, Twitter osv.)
  • Lyde og alarmlyde for spil og programmer (Words with Friends, Angry Birds osv.)

mange brugere anser tid, der ikke bruges til opkald eller streaming af lydkilder, f.eks. musik eller videoer, som standbytid, hvilket er forkert.

en måde at stoppe streaming af sådanne toner og lyde til headsettet er at indstille enhedens bluetooth®-lydstyrke til "vibrer" eller "lydløs", hvis det er muligt. det kan standse overførslen af lyd fra enheden til headsettet. det gælder dog også tilsigtet lyd (musik, gps-lyd osv.).

hvis du slukker for headsettet, når det ikke er i brug, får du også ekstra brugstid. selv om du er tilsluttet, men slukket, har du stadig tid til at tænde for headsettet og besvare et indgående opkald.