Få gratis levering, når du bestiller i dag.
 

Amazon Alexa virker ikke

Sørg for, at du har Amazon Alexa-appen installeret på din enhed. Hvis det er nødvendigt, skal du downloade Alexa-appen fra Google Play eller App Store, og med dine hovedtelefoner sluttet til din enhed skal du følge instruktionerne i appen for at opsætte Alexa.

Bemærk: Amazon Alexa er ikke tilgængelig på alle sprog og i alle lande.

Her er et par ting, du kan prøve, hvis tryk på Action-knappen ikke aktiverer Alexa korrekt:

Genstart din enhed

Sørg for, at Action-knappen er indstillet til Amazon Alexa. I Bose Connect-appen skal du vælge Indstillinger > Action-knap > Amazon Alexa

Tilslut din mobilenhed til Wi-Fi®

Afbryd Bluetooth®, og tilslut igen

Ryd listen over Bluetooth-enheder fra hovedtelefonerne ved at skubbe tænd/sluk-knappen hele vejen og holde den i 10 sekunder. Du skal høre "Enhedslisten ryddet" fra hovedtelefonerne. På din enhed skal du gå til Bluetooth-indstillingerne og fjerne hovedtelefonerne. Tilslut hovedtelefonerne til din enhed igen

Var dette en hjælp?

Send

Tak for dine kommentarer.