Få gratis levering, når du bestiller i dag.
 

Fejlfinding af lyd

Dårlig lydkvalitet

  • Sørg for, at hovedtelefonerne er tændt og sat solidt i Apple®-enhedens hovedtelefonstik
  • Prøv en anden størrelse StayHear+ øreprop
  • Prøv en anden Apple-enhed eller en anden musik-app

Dårlig eller ingen støjreduktion

  • Sørg for, at der er tændt for strømmen til hovedtelefonerne, og at den grønne tilstandsindikator er aktiveret
  • Prøv en anden størrelse StayHear+ øreprop. Sørg for, at ørepropperne sidder behageligt, men stabilt i ørehulen
  • Sørg for, at hovedtelefonerne er opladet korrekt

Ingen lyd fra mikrofon

  • Kontroller, at din iPhone ikke er sat på lydløs. Kontroller, om mute er aktiveret på iPhon'en
  • Kontroller telefonens netdækning. En dårlig eller svag forbindelse til mobiltjenesten kan medføre dårlig lydkvalitet under et opkald. Forsøg at ringe op igen, når modtagelsen er bedre
  • Sluk og tænd, eller genstart enheden. Telefonen fungerer muligvis forkert og skal nulstilles
  • Prøv et nyt telefonopkald eller en anden Apple-enhed

Var dette en hjælp?

Send

Tak for dine kommentarer.